A Deltebre diem PROU! 25 de novembre, dia internacional contra les violències vers les dones i les xiquetes

Avui 25 de novembre, dia internacional contra les violències vers les dones i les xiquetes, la CUP Deltebre no oblidem totes aquelles violències encobertes com la invisibilització de les dones en espais públics, l'utilització de llenguatge sexista, anul·lació com a persones, els micromasclismes, la publicitat sexista, les constants humiliacions laborals, el xantatge emocional, la pressió estètica... que arriben al seu punt màxim en insults, agressions sexuals i assassinats, i denunciem públicament totes les agressions masclistes, un exemple de tants tipus d'agressions que fomenta el sistema patriarcal.

Les violències masclistes continuen presents en el nostre dia a dia, i és necessari un canvi de mentalitat i de conducta per eradicar-lo, i no només avui, sinó cada dia de l’any, per això fem una crida a l'autodefensa feminista davant de totes aquestes agressions, recordant que les violències masclistes són un problema estructural, que tenen el seu origen en la desigualtat sexual.

La CUP Deltebre treballarem al nostre poble per lluitar contra totes aquestes agressions que patim les dones, situacions que atempten contra la nostra salut física, psíquica i emocional, i que estan completament normalitzades o, fins i tot, justificades.

Perquè som plenament conscients de que el masclisme mata i perquè volem una societat on aquestes pràctiques no hi tinguen cap mena de cabuda, aquest cap de setmana passat hem sortit al carrer per recordar totes les víctimes mortals de la violència sexista, apoderar-nos i demostrar que som moltes a Deltebre les que no volem més atacs a les nostres vides en cap de les expressions de l’opressió patriarcal.

En aquest vídeo en teniu el resultat!

Prou violències masclista, prou víctimes del patriarcat.

Visca l’autodefensa feminista!

CUP Deltebre