La CUP Deltebre vota en contra de l’aprovació de la urgència del Ple extraordinari

La CUP Deltebre ha explicat al primer punt del Ple que, tot i que se sabia, tal i com va dir l’Alcalde el passat ple, que hi hauria una convocatòria d’un Ple d’Urgència, no va ser fins ahir a les 12:10h del matí quan va ser convocat i se’ns va enviar la informació. A més, cal tindre en compte que es van convocar per la tarde, la Junta de Portaveus a les 18h i la Junta de Seguretat a les 19:30h, és a dir, que la regidora va estar tota la tarde a l’ajuntament .

Sabent que l’informe necessari sobre el punt d’urgència ja estava disponible el dia anterior, pensem que se’ns hauria pogut fer arribar la informació anteriorment per tenir més temps per poder treballar-la.

Amb aquesta precipitació no es fomenta la participació ciutadana real, sinó que es potencia l'antiga estructura piramidal dels partits polítics, és a dir que el Nº1 (líder) decideix sobre totes les qüestions. Malgrat els desavantatges per preparar els debats, des de la CUP Deltebre se seguirà treballant de manera horitzontal amb totes aquelles persones i/o col·lectius que vulguen participar de la política municipal.

La CUP Deltebre vol remarcar que està a favor de la reobertura del poliesportiu però que el punt d’urgència que motivava la convocatòria d’aquest ple no fa referència a l’obertura sinó a la desestimació de les al·legacions presentades per Trèvol Deltebre i Construccions A.FEU.