Xerrada (in)formativa: 'Transformar el model productiu: cap a la sobirania econòmica'

El dissabte 25 d’abril a les 17h al Centre Social Autogestionat Lo Maset de Deltebre és realitzarà la xerrada sobre economia: 'Transformar el model productiu: cap a la sobirania econòmica'. Per fer-ho es comptarà amb Elena Idoate, doctora en economia i membre del Seminari d’Economia Crítica Taifa, format per professors i professores, majoritàriament d’economia, contraris a l’enfocament dominant a les universitats on predomina el corrent de pensament neoclàssic i neoliberal. Aquest grup d’estudi de l’economia des d’una perspectiva crítica es va crear fa 20 anys. La seva visió parteix d’una aproximació transdiciplinar, considerant les diferents facetes de la vida social, sent així el seu objectiu entendre quines són les variables que regeixen la dinàmica d’aquesta societat per tal de poder participar, amb el conjunt dels moviments socials, en la transformació envers una societat ecològicament viable, més justa i satisfactòria per al conjunt de totes les persones.

Us esperem!