LA CUP APOSTA PER A L’ALCALDIA DE DELTEBRE A LES ELECCIONS DEL 2019

LA CUP DELTEBRE HA INICIAT UNA CAMPANYA PER «ENSENYAR LES CLAUS» I APORTAR UNA «#NOVA MIRADA» A L’AJUNTAMENT DIENT QUE SERAN ELS ALCALDES I ALCALDESSES DE LA FORMACIÓ A PARTIR DEL MAIG DE 2019.

Els cupaires han iniciat una campanya, que durarà tot el mes de gener, que consta d’actes de petit format mostrant, dia a dia, una de les «claus» de la formació anticapitalista de cara a les eleccions municipals del 2019. Cadascuna d’aquestes claus és una de les persones integrants de la llista electoral que, en el seu vídeo de presentació, diuen sense complexes que seran les futures alcaldesses i alcaldes de Deltebre. «Aquesta nova mirada cal que sigui entre totes les persones i no només la de l’alcalde, per això, totes som alcaldesses i alcaldes» han explicat.

A diferència de les eleccions passades on la CUP es va presentar per primer cop a l’alcaldia, en aquesta ocasió aposten per entrar a governar a l’Ajuntament si la gent així ho vol. «Aquesta campanya vol deixar clar que la CUP estem a punt per entrar a governar l’Ajuntament ja que ara ja disposem de l’experiència que ens faltava a les passades eleccions». «Cal construir la República des dels municipis, amb una #NovaMirada transparent, obertament feminista, ecologista, que protegeixi els animals del maltracte,... fent de la participació ciutadana real la clau de les polítiques del poble».

Precisament per aquest últim objectiu, amb el hashtag #NovaMirada i #AnemAlcaldia, la CUP està presentant les persones de la seva llista a diversos llocs públics del poble projectant els vídeos de presentació sobre cases, parets, equipaments, mobiliari urbà,... per a mostrar que cal la implicació de tothom i que la «governança és de totes les persones».

Segons han declarat des de la CUP, «als despatxos o des de la seu d’un partit polític no podem fer creure a la gent que la seva opinió és escoltada, des dels espais públics hem de despertar a la gent de casa per a que s’impliqui en les polítiques, que són les seves.»

La campanya finalitzarà el proper 1 de febrer al Pavelló Fluvial de Deltebre on es presentarà la llista electoral detallada.

DELTEBRE, Països Catalans, 14 de gener de 2019

«Aquesta campanya vol deixar clar que la CUP estem a punt per entrar a governar l’Ajuntament [...]"

Amb el hashtag #NovaMirada i #AnemAlcaldia, la CUP està presentant les persones de la seva llista a diversos llocs públics del poble projectant els vídeos de presentació sobre edificis i elements urbans per a mostrar que cal la implicació de tothom i que la «governança és de totes les persones».