La CUP Deltebre es mou! Diumenge 1 de juny amb Quim Arrufat

Diumenge 1 de juny la CUP Deltebre celebra una jornada festiva i reivindicativa amb motiu de la seua presentació a les eleccions municipals de 2015.

La diada s’iniciarà a les 11 del matí amb l’actuació de la pallassa Floreta, a les 12 de migdia hi haurà una taula rodona amb diverses associacions del poble i amb totes aquelles persones que hi vulguen prendre part per debatre a l’entorn de la participació ciutadana en la política municipal. A les 13:30 hores fideuada popular, en acabar de dinar ballada i cantada de jotes i a les 17 hores intervenció de la CUP Deltebre i del diputat al Parlament de Catalunya Quim Arrufat. L’acte es clourà amb la intervenció musical de Sofia Morales.

L’assemblea de la CUP Deltebre està oberta a tota la ciutadania que vulga construir de manera participativa el programa de treball municipal, per això tots els dilluns a les 19 hores celebraran assemblees obertes per anar bastint el projecte que decidim entre totes i tots.

Us hi esperem!