La CUP Deltebre presenta la llista electoral per a les eleccions de 24 de maig de 2015

Dissabte 14 de març la CUP Deltebre va presentar la llista electoral per a les eleccions de 24 de maig de 2015.

Abans de la presentació de la llista, membres de l’assemblea van explicar la feina duta a terme durant els dos anys de treball fora de la institució: presentació a l’Ajuntament de diferents instàncies, es destaca la sol·licitud per demanar el canvi horari del ple municipal (passar-lo a les tardes), per fer públics els pressupostos municipals, demanar els sous i patrimonis dels polítics, informació del projecte de Riumar, per un poble lliure de fracking i amb la PDE per la realització dels plans de gestió dels espais Natura 2000. També s’han presentat instàcies per diferents mocions, l’avortament, plusvàlues amb la PAH, etc. A més s’han presentat al·legacions als pressupostos de 2014 i de 2015 i al Reglament Orgànic Municipal, on es va adjuntar una proposta de participació ciutadana. S’han dut a terme diverses campanyes de carrer, “No marxis sense hora, hi tens tot el dret”, “Participació ciutadana”, “A Deltebre diem prou. 25 Novembre” i xerrades i actes sobre municipalisme, pressupostos, independència, Sant Jordi, Multireferèndum etc.

Seguidament els membres de l’assemblea van destacar les principals línies de treball, entre altres, la municipalització dels serveis públics, la cultura i la joventut, la independència, la participació ciutadana i la transparència.

Finalment es va destacar que no són professionals de la política ni volen ser-ho, que qui es presenta és l’assemblea, malgrat haja un ordre de col·locació dels seus membres en una llista.

Es va anunciar que s’està treballant el programa electoral en assemblees obertes (tots els dilluns a les 19 hores al Centre Social Lo Maset), en destaquen les que ja s’han fet: territori, cultura, joventut, habitatge i pobresa energètica i urbanisme.

LLISTA ELECTORAL CUP DELTEBRE

1. Dayana Santiago Callau