La transparència que hi ha a l'ajuntament

En relació a la instància presentada per la CUP-Deltebre arran de que es fessin públic els salaris i ingressos dels regidors i regidores de l'ajuntament de Deltebre a les diferents institucions (Consell Comarcal, Diputació de Tarragona, ...), l'Alcaldia ha respost que un cop estigui en funcionament la nova web prevista, serà aquí on l'Alcalde, els regidors i les regidores on es publicarà, de forma voluntària, les seves remuneracions i càrrecs, però només pel que fa a l'àmbit de l'ajuntament de Deltebre.

Així, la població continuarà sense saber quins càrrecs i quins sous tenen l'alcalde, els regidors i les regidores en les diferents institucions existents.

Des de la CUP continuarem demanant, allí on convingui, aquesta informació ja que creiem que la població té el dret de saber amb què es gasten els diners públics. No entenem aquest concepte de transparència que nega la informació a la societat.