Presentació del llibre ' Artur Mas: On son els meus diners?

Deltebre, 27 Abril 2013

Aquest dissabte a la sala d’actes de la biblioteca s’ha celebrat l’acte organitzat per la CUP Deltebre de presentació del llibre “Artur Mas: On són els meus diners? Crònica d’una batalla per la sanitat pública” de la popular revista Cafè amb llet, per part dels seus autors Marta Sibina i Albano Dante.

La CUP Deltebre, recentment constituïda i recolzada en la seva presentació per David Fernàndez (diputat al parlament d’aquesta formació a Catalunya), ha fet una petita introducció de la seva raó de ser i les tasques en que actualment treballa.

La Marta i l’Albano han fet una amena exposició de tota la seva aventura a través de la sanitat pública i com aquest sistema i els seus mecanismes permeten que molts de milions es gestionin cada any a les esquenes dels ciutadans.  En acabar s’ha obert un torn de paraula on els assistents han pogut resoldre els seus dubtes.

Es va finalitzar l'acte amb un pica pica organitzat per l'assemblea local CUP que va valorar molt positivament l'assistència d’ una vintena de persones, els quals desitgen que actes com aquest tinguin continuïtat.

A més a més, per a tots aquells interessats en consultar el llibre de cafè amb llet ho podran fer a la biblioteca de Deltebre, ja que els membres de la CUPD faran  donació d’un exemplar.