Presentem dos mocions al ple de 6 de juny de 2017

MOCIÓ QUE PRESENTA LA CANDIDATURA D’UNITAT POPULAR DE DELTEBRE DE REBUIG ALS PRESSUPOSTOS GENERALS DE L'ESTAT 2017

MOCIÓ QUE PRESENTA LA CANDIDATURA D’UNITAT POPULAR DE DELTEBRE PER LA CREACIÓ D’UN PROTOCOL CONTRA LES AGRESSIONS I ACTITUDS MASCLISTES A LES FESTES MAJORS, DELTAFIRA I ALTRES NITS FESTIVES

Rebuig als pressupostos generals de l'Estat
Manifestem el nostre rebuig als Pressupostos Generals de l'Estat 2017 basats en l'austeritat, la pobresa salarial, les retallades en pensions i serveis públics i la inclusió d'obstacles per dur a terme municipalitzacions dels serveis públics. La nostra oposició a la llei Montoro i a la constant agressió contra l'autonomia local i les obligacions imposades als ajuntaments tendents a privatitzar les seves funcions i ser finançadors obligats de negocis privats i bancs i a recentralitzar-les en clau Espanyola i eliminar totes les traves que impedeixen la remunicipalizació dels serveis i el servei públic local. Les polítiques de privatització i els foscos contractes de prestació de serveis, tan sols han servit per encarir els serveis municipals i afavorir a grans empreses privades.

Creació d'un protocol contra les agressions i actituds masclistes a les festes majors, Deltafira i altres nits festives
La CUP presenta aquesta moció per tal de facilitar les denúncies contra les agressions masclistes en espais d’oci nocturn, tant les físiques com les altres agressions socialment més acceptades o tolerades. A més, pretenem també que l’Administració Local i els altres agents socials tinguin una total implicació per conscienciar i educar sobre aquesta problemàtica.

Podeu consultar les dues mocions a la barra lateral.